Webinaria
Jak wygląda udział w szkoleniu webinarowym ?
- Szkolenie w formie webinarium – Szkolenia realizujemy tak samo jak nasze szkolenia otwarte, ale zamiast sali szkoleniowej mamy pokój na platformie webinarowej
- Podczas transmisji uczestnicy widzą prelegenta, prezentację/zapisy na tablicy oraz mają dostęp do czatu, na którym mogą zadawać pytania.
- Na koniec szkolenia istnieje możliwość przeprowadzenia dyskusji on-line (dla osób, które posiadają mikrofony), a także wypełnienia ankiet oceniających szkolenie.
- Materiały szkoleniowe są udostępniane uczestnikom w formie elektronicznej.
- Zaświadczenia drukujemy i wysyłamy uczestnikom pocztą tradycyjną.
- Po szkoleniu istnieje możliwość zadawania pytań w formie elektronicznej oraz telefonicznie w miarę dostępności trenera.
Czego będziemy potrzebować ?
- dostępu do internetu
- komputera z przeglądarką typu Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera (warto, żeby była dokonana aktualizacja)
- lub innego urządzenia mobilnego. Uczestnicy mają również możliwość dołączenia do pokoju webinarowego z iPadu, iPhona, urządzeń z systemem operacyjnym Android lub przeglądarki (Google Chrome lub Safari). Nie wymaga to żadnej instalacji systemu, ponieważ opiera się to na technologii RWD. Jedynie dla niektórych urządzeń mobilnych, konieczne może być pobranie aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store.
- komputer i urządzenia mobilne muszą być wyposażone w głośniki lub zestawy słuchawkowe itp., żeby można było usłyszeć wykład
- jeśli będziemy chcieli wziąć udział w dyskusji on-line potrzebny będzie również mikrofon (pytania będzie można zadać także na czacie lub po zakończeniu szkolenia mailowo lub telefonicznie)
Jak to działa ?
KROK PIERWSZY:
Zapisanie się na szkolenie poprzez nasz formularz on-line, word, pdf dostępny na stronie internetowej lub przesłany jako załącznik w e-mailu.
KROK DRUGI:
Na 7-5 dni przed terminem szkolenia przesyłamy e-maila z linkiem potwierdzającym organizację szkolenia, na podstawie którego należy dokonać REJESTRACJI poprzez kliknięcie w link. Link przenosi na stronę rejestracyjną, na której wpisujemy imię i nazwisko, nazwę firmy oraz e-mail uczestnika.
KROK TRZECI:
REJESTRACJA. Prosimy wpisać prawdziwe dane uczestników, które zostały wpisane w Karcie zgłoszenia na szkolenie tj. Imię i nazwisko, nazwa firmy oraz e-mail uczestnika szkolenia
KROK CZWARTY:
Po zarejestrowaniu się my weryfikujemy Państwa dane
KROK PIĄTY:
Potwierdzamy rejestrację i przesyłamy link umożliwiający zalogowanie się na platformie webinarowej i przejście do "poczekalni" w dniu szkolenia.
Wiadomość będzie zawierała hasło lub jednorazowy token umożliwiający udział w zaplanowanym szkoleniu.
KROK SZÓSTY:
W dniu szkolenia należy dołączyć do szkolenia klikając w przycisk DOŁĄCZ lub jeśli przycisk nie działa skopiować link i wkleić go do przeglądarki internetowej. Link przeniesie nas do "poczekalni" lub bezpośrednio na stronę ze szkoleniem jeśli się już rozpoczęło.
KROK SIÓDMY
Udział w szkoleniu.
WAŻNE - najlepiej wyłączyć wszystkie aplikacje obciążające łącze internetowe, a także aplikacje typu Skype, Messenger, Whatsup itp., które mogą blokować dostęp do mikrofonu i kamery.
Prosimy nie używać przeglądarki Microsoft Explorer.
Jak dołączyć do wydarzenia ?
https://knowledge.clickmeeting.com/pl/video/jak-dolaczyc-2/
(zalecamy włączyć polskie napisy)